Intenzivno istraživanje pokazuje da prosečni posetilac provodi samo 3 sekunde na veb sajtu pre odlučivanja da li da nastavi ili da ga napusti.
Pravilo 3 sekunde
Ovo je pravilo pre svih pravila. Intenzivna istraživanja pokazuju da prosečan posetilac troši samo 3 sekunde, na sajtu pre nego što odluči da li želi da ide dalje na sajtu ili da ga napusti. Ukoliko web sajt ne privuče pažnju posetioca u te prelomne 3 sekunde, posetilac obično odlazi na neki drugi, konkurentni sajt.
Veoma je važno da na glavnoj stranici Vašeg web sajta pokažete pravu poruku usmerenu na vašu usku ciljnu grupu, u kombinaciji sa profesionalnim i dopadljivim dizajnom. Web sajt treba da bude organizovan na način da je jednostavan za navigaciju kako biste omogućili posetiocima da brzo pronađu informacije koje traže.
Internet može da stvori fenomenalnu poslovnu priliku, ili preko noći može postati Vaša najgora noćna mora ako Vaša konkurencija nauči da ga koristi bolje od Vas!
Svaki uspešan sajt bi trebalo da:
- Ima visok broj zacrtanih ciljeva (prodaja, registracija, prijava…) u odnosu na broj poseta
- Izgradi odnos sa posetiocima
- Bude što je moguće više interaktivan
- Nudi obrazovanje, savete, pomoć
- Pretvara saobraćaj u pozive / prodaju
Sva pravila za oglašavanje na internetu koja smo naveli mogu doneti visoke rezultate u smislu posećenosti i prodaje usluga/proizvoda i učiniti Vaš web sajt uspešnim.
5 pravila za uspešan web sajt:
Slike moraju biti izuzetne i prepoznatljive
- Pomoću slika ciljate svoju tržišnu grupu
- Privlačite pažnju
- 55% komunikacije je vizuelno. Taj odnos važi i za web sajtove takođe.
Privucite pažnju upečatljivim naslovima
- Reci mi šta želiš da mi kažeš za 3,2 sekunde
Sadržaj je "kralj"
- Usredsredite se na posetioca - ne na vas
- Usredsredite se na prednosti - ne na karakteristike
- Koristite tekst u formi nabrajanja
Uključite poziv na akciju (eng. call to action)
- Posetioci Vašeg sajta treba da imaju razloga zašto bi trebalo da zovu baš Vas umesto vaših konkurenata
- Ovo može biti ponuda, bonus, korist od preduzimanja akcije na sajtu
Napravite landing stranicu za svaki proizvod / uslugu
- Povećati odnos konverzije (eng. Conversion rate) i do 400%
- Ostvariti nižu stopu odbacivanja - eng. Bounce rate
- Povećati broja poziva i profit za vašu kompaniju.